بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۰

ممد افغانی

ممد افغانیم زن اِسد! چند روز پیش دیدمش، گفت یه دختر 14 ساله بیوتیفول خریده 50 میلیون! گفتم خریدی؟ مگه بازاره؟ گفتش تو دیار ما دختر رو می خرن! بابای دختر قیمت تعین می کنه، تو هم نقد می خری برمیداری جنسو رو می بری! جهیزیه و مهریه و ال و بل هم نداره! همون اول کار نقد میدی به باباهه! و السلام. بعدشم شاکی بود می گفت مال من خیلی گرون در اومد! اما خوشگله! سه سال پس اندازم رو که داشتم، کلی هم قرض و قوله کردم. هنوز نیاوردمش ایران! کابله!
ته دلم گفتم چه بَدوی! عین زمان جاهلیت! بعدش با خودم که رو راست تر فکر کردم دیدم ما وضعمون بدتره! اونجا حداقل ادعا ندارن، رقم رو میگن و بعدش آدم تکلیفش با خودش روشنه! داشته باشه میره جلو، نداشته باشه غلط کرده زن بگیره. اینجا هزار تا معیار چرند میذارن جلو پا آدم، آخرشم درد پوله! پول داشته باشی، برات هلیکوپتری می رقصن! رقم رو بگو! به دلار چند؟
۹۷/۰۴/۲۹

نظرات  (۲)

وای ! خدایا توبه این دیگه ته جهالته حالم بهم بخورد  مگه میخواد برده بخره 
حداقل تو ایران این پول صرف خود خانواده ی تشکیل شده میشه . 
پاسخ:
متاسفانه ازدواج در ایران معادله هزار مجهولی هست که به احتمال 60 درصد (طبق آمار) غلط حل میشه. به نظر من تا خودمون به رشد و عقلانیت نرسیم چیزی درست نمیشه و البته اینکه بخوای جلو فرهنگ جامعه و باورهای تحریف شده مذهبی رسوخ کرده در فکر بقیه بایستی، خیلی سخته. باید درباره ملاک ها و البته روش های سنتی ازدواج به شدت تجدید نظر بشه
میخرن واسه ازدواج یا ...
پاسخ:
زن دائمی رسمی برای همه عمر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی