بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۲۳ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۴

ساده مثل مردم

حتما چند روز پیش عکس رئیس جمهور فنلاند در نمایشگاه کتاب رو دیدید. وقتی در کارگاهِ حاشیه نمایشگاه که سخنرانش همسرش بوده شرکت می کنه، می بینه صندلی ها پر شدن و میره روی پله ها میشینه.
امروز ظهر برای نماز رفتم مسجد و دیدم ماشین تشریفات و اسکورت جلوی مسجد پارک هست. گفتم چه عجب یکی از این جماعت اومده بین مردم. تو مسجد که رفتم دیدم سخنران اون روز حاج آقا قرائتی هست. چرا آخه؟ توی نظرم ایشون رو آخوند ساده مردمی می دونستم. ماشین پلاک قرمز با بادیگارد چرا؟
چرا من در کشور اسلامی باید ببینم رئیس جمهور هلند با دوچرخه میره سر کار، کامرون نخست وزیر سابق بریتانیا با مترو این ور اون ور میره، نخست وزیر کانادا برای ورزش میره پارک و با مردم سلفی می گیره و کلی از این مثال ها، اون وقت دون پایه ترین مسئول و حتی بسیاری از مسئولین سابق باید تا آخر عمرشون از ماشین دولتی، راننده، اسکورت و هزارتا مزایا دیگه بهره مند باشن؟؟؟ حداقل برای ریا هم شده یه کم تشریفات و تجملات رو بذارید کنار و بیان بین مردم!
آیا مردم یه مشت طاعون زده هستن که باید ازشون فرار کرد؟ یا مترو و BRT با ژن شون سازگار نیست؟ پارک لاله و پارک آب و آتش از شأن شون دوره و حتما باید یه کشور مرفه اروپایی باشه تا بشه تفریح کرد؟
۹۷/۰۷/۲۳
بچه آدم

نظرات  (۲)

آخه ممکنه ترور بشن😂
پاسخ:
آمریکا برای خیلی هاشون باید محافظ بذاره که مبادا طوریشون بشه! کاری که حضرات میکنن به عقل دشمن هم نمیرسه
من وقتی اون رفتارو با آقای دوربینی انجام داد با خودم گفتم مگه میشه یه نفر این همه سال بیاد قرآن درس بده و هنوز یاد نگرفته باشه که نباید با همچین آدمی توی جمع چنین رفتاری داشت؟؟ ولی الان فهمیدم که میشه ... میشه که فقط زبان باشی واسه حرف زدن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی