بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۲۸ دی ۹۷ ، ۱۲:۲۲

دنیای مامانم

مامانم تبلتش رو داده تا فیلم ها و عکس هاش رو منتقل کنم روی هارد و فایل های اضافی رو پاک کنم. کلی گیگ فیلم های 2-3 مگابایتی گروه های واتس آپی و خانوادگی پاک کردم. نزدیک هزارتا عکس صبح بخیر و شب بخیر و سلامت باشی و گل و بل بل و سفره شب یلدا و هندونه پاک کردم. همچنین تاکید شده مثل دفعه قبل مدل لباس ها پاک نشه :)
۹۷/۱۰/۲۸
بچه آدم

نظرات  (۲)

شما هم معضل نگه داشتن عکس مدل لباس برای مادر دارید!

آخی به این مادرای مدل لباس دوست
:))
۰۲ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۵۷ علیرضا منتظر
نمیدونم این همه مدل لباس واسه چی نگه میدارن؟
پاسخ:
مامان من خیاطی میکنه. مدل ها اسباب کارشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی