بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۱۲ مهر ۹۸ ، ۱۳:۱۸

روش بالا بردن سرعت ویندوز

پارسال همین روزها بود که با مصائب کوچ از ویندوز 7 به 10 سر و کله میزدم و نرم افزار آباکوس رو نمی تونستم نصب کنم (اینجا). پس از یک سال دوباره ویندوز رو عوض کردم!!! این بار هاردم رو عوض کردم و جاش یه حافظه SSD انداختم.

لپ تاپم معرکه شده! شده مثل پرایدی با موتور بوگاتی! وقتی پولم به تعویض لپ تاپ نمی رسه چاره ای جز ارتقا چیزی که دارم باقی نمی مونه.

مشکل از اونجا شروع شد که محل کارم یه pc گرفته که حافظش SSD هست و سرعتش بالاست فلذا لپ تاپم که به سرعتش عادت کرده بودم برام غیر قابل تحمل شد. حالا هارد خودش رو تبدیل به هارد اکسترنال کردم و حافظه SSD رو گذاشتم توی قلب لپ تاپ تپلم! فاصله زمانی بین روشن کردن لپ تاپ و run کردن یه نرم افزار شده زیر 10 ثانیه!!

حتما اگر میخواید لپ تاپ بخرید حافظش SSDباشه. حتما! هر چقدر بیشتر پولش بشه بازم ارزش داره. دوره HDD سر اومده!

۹۸/۰۷/۱۲
بچه آدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی