بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۱

وسواس نظم

Gmail دوستم رو دیدم که حدود 2000 تا ایمیل نخونده داشت! تلگرامش هم تقریبا 5000 تا نوتیفیکیشن unread داشت! یعنی داشتم دیوونه می شدم. من تا ببینم نوتیفیکیشن تلگرام، لینکدین یا جیمیلم روشن شده سریع باید seen یا delete کنم وگرنه مطلقا برای هیچ کاری نمیتونم تمرکز بگیرم!
یه مدت پیش کامپیوتر محل کارم رو دادم به همکار جدید. چند بار بهش تذکر دادم همه ی فایل هات رو بر اساس یه دسته بندی منطقی توی فولدر به اسم خودت ذخیره کن. خدا شاهده 10 بار اینو بهش تذکر دادم اما انگار نه انگار. دسکتاپ که هیچی، هر فولدری که باز می کنم کلی فایل در هم و بر هم با اسمای اجق وجق هست! متاسفانه قدرتش رو ندارم وگرنه همکار خل و چلم رو با لگد مینداختم بیرون و روی کامپیوتر هم بنزین میریختم و آتیشش میزدم!
اینجور وسواس خوبه یا بده؟
۹۸/۰۴/۲۹
بچه آدم

نظرات  (۳)

پستت رو با این پست http://inja-minevisam.blog.ir/post/580 پشت سر هم خوندم. احساس میکنم با یکی از اون کلاغ گونه هایی که این پست گفته مواجهی
پاسخ:
جالبه من این متن رو نخونده بودم اما مثل ایشون فکر کرده بودم
منم جفت این وسواسا رو دارم :))
پاسخ:
:)
وسواس زندگی  رو مختل می کنه، یعنی بیماریه و این چیزی که شما می گی، اگر زندگیت رو مختل نکرده پس وسواس نیست و نظمه.
پاسخ:
مسئله اینجان کسایی که این موضوع براشون مهم نیست ریلکس تر هستن و معمولا کاراشون هم بد پیش نمیره!!! خودشون میگن در دل آشفتگی ما نظم هست!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی