بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۲۴ آذر ۹۶ ، ۱۲:۵۷

نوشیدنی من در آوردی

یک نوشیدنی دلپذیر ابداع کردم! تجربه خوشمزه ام را به اشتراک می گذارم:
یک قاشق چای خوری نسکافه، یک قاشق چای خوری کاکائو، یک سوم قاشق چای خوری قهوه ترک و یک قاشق چای خوری عسل را در یک لیوان ریختم و بقیه لیوان را با شیر پر کردم. به مدت 100 ثانیه در ماکروفر گذاشته و سپس نوش جان نماییدم!
عسل را برای شیرین کردن اضافه کردم. اگر تلخ دوست دارید نریزید! قهوه اگر بیشتر باشد، مزه اش قالب می شود. لیوان را با شیر کاملا پر نکنید، چون نمی توانید به خوبی ترکیب من درآوردی را هم بزنید.
پودر قهوه ترک فرمند، پودر کاکائو فرمند و نسکافه گلد مولتی کافه از هر کدام 100 گرم، حدود 25 تومن خریدم که فکر کنم برای دو ماهم یا حتی بیشتر کافی باشد (روزی یک لیوان). گفتنی است در زمستان بیشتر می چسبد :)
۹۶/۰۹/۲۴
بچه آدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی