بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۶

از فردا حتمن

تا یاد دارم از دوران دبیرستان هفته ای نبود که برای خودم برنامه ننویسم. هیچ وقت هم عملی نمی شد! جالب اینجاست بعد از گذشت سال ها دست از این کار نکشیدم و همچنان برنامه روی کاغذ می ماند! بقیه هم همین جورن یا من اینقدر تباهم؟؟؟

۹۷/۰۳/۲۱
بچه آدم

نظرات  (۵)

و همینجوری هم بدون عمل باقی میموندن
پاسخ:
کاری که باید انجام بدم رو نهایتا انجام میدم اما کاملا هیئتی!
من از شما تباه ترم :)) منم حتی اگه اجزا نکنم می‌نویسم و شاید انجام بدم ولی نه به اون تر و تمیزی که تو برنامه نوشتم جدیدم هم که اصلا زدم به فاز بی‌خیالی و اجرا نمیکنم. دوران کنکور پایبند تر بودم کجایی جوانی که یادت بخیر 
راستش «تسویف» که از ریشه «سوف» می یاد یعنی همون فردا فردا کردن خودمون، توی قرآ« این یکی از کلک های شیطان معرفی شده...
به نظرم برای یک مدیریت زمان خوب این دو تا جلسه سخنرانی رو گوش کنید که خیلی عالیه:

جلسه اول:

http://masaf.ir/Ceremony/Detail/1133/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D9%87%D8%AF-31
جلسه دوم:

http://masaf.ir/Ceremony/Detail/1136/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D9%87%D8%AF-32-shia%20muslim-shia%20muslim

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی