بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۴:۴۴

اسب عصاری

آمدم خیر سرم آپدیت باشم، گفتم آباکوس 2018 نصب کنم. توی یه سایتی نوشته بود لازمش ویندوز 10 هست. یه سایت دیگه هم گفته بود همین که ویندوز 64 بیتی باشه کافیه. دلو زدم به دریا و دانلودش کردم (حدود 4 گیگی بود!). روی ویندوز 7 ام نصب نشد!
گفتم ویندوز رو عوض می کنم. نشد! باید لپ تاپ رو کلا فرمت کرد و بعد ویندوز 10 رو نصب کرد. یک روز طول کشید تا هارد لپ تاپ رو منتقل کردم روی هارد اکسترنال. ویندوز 10 نصب شد اما...
کارت گرافیک نصب نمی شد! ویندوز هم آپدیت هم نمی شد! ویندوز را عوض کردم. کارت گرافیک درست شد اما ارور عجیبی می داد و کلا لپ تاپ کار نمی کرد! یک ورژن دیگری از ویندوز را نصب کردم. این بار همه چیز رو به راه بود. هارد اکسترنال را کات کردم روی هارد لپ تاپ! چند ساعت طول کشید. بعد آباکوس 2018 را نصب کردم...
لایسنس آباکوس نصب نمی شد. بی خیال آپدیت بودن شدم. آباکوس 6.14 را دانلود کردم و نصب کردم. نصب شد. کار هم می کرد اما چه کار کردنی! نرم افزار با ویندوز 10 جور نشد یا بهتر بگم ویندوز 10 از آباکوس خوشش نیامد. هر کاری کردم نشد. ویندوز نمی گذارد آباکوس از هسته های لپ تاپ کار بکشد...
امروز با جسمی خسته (اما قلبی امیدوار!) و پس از طی 10 روز کلنجار رفتن با لپ تاپ و عقب افتادن کلی کار تصمیم گرفتم برگردم به 10 روز قبل! کلی حجم اینترنت هم این وسط نفله شد!
حالا باید دوباره هارد لپ تاپ را منتقل کنم روی هارد اکسترنال قرضی، لپ تاپ را فرمت کنم و برگردم به اصل خودم: ویندوز 7!
از ویندوز 10 خوشم اومده بود :( حیف که آباکوس روش کار نمی کنه. حیف.
۹۷/۰۷/۰۸
بچه آدم

نظرات  (۱)

سلام
منم این بلاها زیاد سرم میاد
خخخخ

سه روز با تبلت قرضی ور رفتم از اپدیت ویندوز و عوض کردن کیبورد،و .....

اخرشم خیلی به کار کارایی که میخواستمش نمیاد...امروز برگشتم به لپ تاب سنگین بی باطری خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی