بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

بچه آدم

همه از دست غیر ناله کنند / سعدی از دست خویشتن فریاد

۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۸

یعنیا لِه لِهم

با این که از لحاظ روانی و انگیزشی حالم خوبه اما فیزیولوژیم همراهی نمی کنه! بعد از ظهر که میشه انرژی می چسبه به کف و هیش کار مُخی رو نمیتونم انجام بدم! فقط کار یدی. بعضیا چطور 14 ساعت کار مفید در روز انجام می دن؟؟؟
ورزش رو جدی تر گرفتم. خورد و خوراکم هم نرماله. قهوه و چای رو ترک کردم. کم خونی ندارم. شبا هم زود می خوابم اما همچنان خستگی مفرط دارم. یعنی می تونه به خاطر تیروئید یا ویتامین B12 باشه؟ باید آزمایش بدم حتما؟ 50 درصد رو میذارم به حساب شیرازی بودنم اما 50 درصدش غیر طبیعیه!
+دو تا شاخه رز از باغچه کندم و گذاشتم توی استکانم! کل اتاقم پر از رایحه رز شده. چندین سال بود همچین بویی رو تجربه نکرده بودم! از صبح تا حالا مست بوی گلم. دیوونه کنندن...
FLOWERS
۹۷/۰۷/۲۲
بچه آدم

نظرات  (۴)

چه گل قرمزه نازه :)

منم بودم مست میشدم :))
پاسخ:
استغفرلا
۲۲ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۲ آسـوکـآ آآ
حتما آزمایش بدید، حتتتتتما
پاسخ:
آمو کی حال داره
میتونه به خاطر ترک قهوه و چای باشه. 

پاسخ:
اینا رو ترک کردم چون یه جا خوندم کافئین زیاد میتونه خستگی بیاره ولی تاثیری نداشت. البته هفته ای یه لیوان قهوه فوری و دو لیوان چای رو میخورم
حتما چکاپ بشید

روزی که این پست گذاشتید من دلم گل خواست،بعدش یکی از همکارها یهویی بهم یک شاخه گل رز داد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی